Alla inlägg den 13 mars 2013

Av idsie - 13 mars 2013 20:19

Jga vill inte säga för mycket än, men jag kommer att komma tillbaka till bloggen inom kort med bättre uppdatering! Huset vi kollade på förresten blev det inget med, det var inte "perfekt" liksom så vi avvaktar. Så just nu har vi inget, men många börjar komma ut så vi kommer hitta ett snart. Ska kolla på ett till snart.

Om hur det går om jag är gravid eller inte tänker jag hålla för mig själv ett tag till.

Hälsade förresten på brorsans bebis, (6 v) i helgen och höll honom hela tiden typ. he he

Tänkte ta med honom hem men det gick dom inte med på.

Annars händer inte så mycket annat faktist just nu. Allt flyter på som vanligt.

På fredag kommer äntligen nya falkfilmen så det blir bio och äta ute!! Mys!!!!

Mina föräldrar renoverar förresten om hemma så i påsk blir det helt nytt. Så kul för dom.

Och även en annan stor grej händer vid påsk som jag kommer berätta onsdag den 27 om allt går som planerat.

Talk to you soon!

Skapa flashcards