Alla inlägg den 6 april 2013

Av idsie - 6 april 2013 13:41

Hej bloggen!


Jodå, jag mår bra och det går bra, går in i v 10 på måndag!!

Har varit och kollat så allt ser bra ut och så att hjärtat slår. Ska kolla in igen på onsdag!

Detta pga att jag är orolig av mig efter förra mf så jag får gå privat. Sedan efter det så ska jag börja gå på mvc i slutet av månaden.

Jag längtade ju efter att bli gravid, och det fick jag minsann känna av!! Har fått ett sånt sjukt illamående sen v 7 så jag är sjukskriven. Jag klarar ingenting. Ligger bara i sängen eller i soffan. Fruktansvärt, även om så värt det!!

Spyr inte, men illamåendet sitter uppe i halsen heeela tiden.

Denna gången ska det bara gå bra för jag ska inte ha mått så här dåligt i onödan, det säger jag bara!!

Denna bebis är alltså beräknad till 10 nov. Så jag ska få min bebis samma år som min bror och min syssling! Tack gode gud!

Känns inte sååå länge till?!

Snart blir det dop för brorsans bebis och sysslingens bebis ska komma i dagarna. Sedan blir det ju bröllop i sommar för brorsan. Så många stora saker händer detta året. Vi måste bara hitta oss ett hus oxå!!

Våren nalkas utanför fönstret, men jag orkar inte ens gå ut......he he

Så här ska bebisen i magen se ut nu. Bara detta gå bra nu. Ska titta in till bebsien på onsdag. Bara den växt som den ska nu gode gud.

 


Ovido - Quiz & Flashcards