Alla inlägg den 11 april 2013

Av idsie - 11 april 2013 17:06

Hej bloggen!!


Det gick jättebra igår!! Bebisen hade växt och var nu 2,5 cm!! Jag var beräknad exakt det datum jag trodde. Den 10 nov och 11 enligt vissa beräkningar. Men då ska min bebis komma!!

Eftersom allt såg bra ut nu i v 10 så räknas detta som jag klarat mig förbi v 12 för det tar alltid en tid om fostret dött innan det stöts ut. Så nu är det bara nån enstaka procent chans att det ska gå dåligt.

Denna gången får jag nog min bebis!! Åh, så mysigt!!

Jag är fortfarande sjukskriven pga mitt illamående. Så jag bara vilar om dagarna.

Ska bli skönt med all ledighet sen med!! 5 v semester!! Sen ska jag först vara ledig 2 månader innan födslen pga mitt jobb. Sen mammaledig i 1 år!! Åh, mys med min bebis hela dagarna!!!

Ovido - Quiz & Flashcards