Direktlänk till inlägg 23 april 2013

V 12 och allt bra!!

Av idsie - 23 april 2013 16:00

Vart ett tag sen nu, men allt är bra ännu. Gick in i v 12 igår och var på inskrivning idag så allt börjar kännas mer verkligt. Jag mår fortfarande illa och blir hemma nästa vecka ut så det ska ju vara ett bra tecken säger dom. Ska på ett sista vul nästa torsdag i v 13, fick inte göra ett nu redan igen. Nu går ju jag privat, men annars är dom emot att man gör det så ofta. Inte för att det ska vara några risker, men det är aldrig bra ändå.

Sen har dom så ont om tider så dom gör det bara om dom har en anledning.

Sen är nästa rutin ultraljud den 11 juni. Åh, så spännnande!! Min söta bebis!! Man har nog inte riktigt fattat det här ännu....i helgen ska vi berätta för brorsan att deras bebis ska få en kusin samma år!! Åh, vad kul!!

Sysslingens bebis är försenad och ska komma när som helst. Många bebisar pågång här. ha ha

Så gulliga dom var på jobbet som sms:ade att dom saknade mig idag och undrade vart jag tagit vägen. Varit borta i 5 nu!! Legat här som en dödssjuk. Inte ens orkat sköta hemmet och inte varit utanför dörren förutom på läkarbesök. Pojkvännen får laga mat. Jag försöker lite smått och illamåendet är lite bättre än innan iaf, men bäst när jag ligger ner. Så spenderar mest tid i sängen.

Gud vilken vila jag fått, men samtidigt varit skönt denna oroliga tiden. När jag återgår i v 14 får jag ju berätta för folk. Jag jag har ju då varit borta så länge så dom trodde nog jag aldrig kom mer.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idsie - 3 mars 2016 22:08

        Prinsessan har vuxit. Sååå söt och snäll är hon!! allt går bra. Trodde det skulle vara svårare att ha två barn faktist.  det enda jag tycker är lite jobbigt är att pojken får dela med sig av uppmärksamheten när han är så van att bar...

Av idsie - 7 februari 2016 22:40


  Hade aldrig så jättestor mage. Hade aldrig några besvär och kroppen återställde sig snabbt efteråt. Kan sakna den redan.... Ha ha konstigt. Blir kanske en tredje... He he ...

Av idsie - 7 februari 2016 22:38

     

Av idsie - 7 februari 2016 22:33

            Den här fine pojken ska berömmas. mammas lille hjälpreda. Finns ingen finare än honom. förutom min lillà  flicka delar ju plats med honom då förstås. Men pappa är mycket med sin dotter och jag kan fortsätta vara mycket med min...

Av idsie - 30 januari 2016 22:44


  jodå, det var lilla Ella. Allt gick bra Men enormt snabbt!! Världens snällaste och sötaste!! och det sjukaste! Kom på min födelsedag!!   ...

Skapa flashcards