Direktlänk till inlägg 25 april 2013

En massa krämpor - men det gör iiiiingenting!!

Av idsie - 25 april 2013 12:45

Idag har jag varit på glukosbehandling. Fick gå på en tidig sådan eftersom min pappa har diabetes. Inte äta nånting, sen sitta i 2 timmar efter man drukit världens sötaste dricka!!!!! Sen skulle man ta ett stick i fingret. Hatar verkligen blodprov. Dom skrattar alltid åt mig. ha ha

Det var drygt, jag mådde lite illa, men gick bra. 3 tjejer var vi som kollade på en film sen läste tidningar.

Sockret var jättebra. Så nu är det avklarat oxå.

I förgår fick jag en hemsk magkramp, man har ju fått problem med tarmarna nu oxå. Blev orolig för magkramperna, men det gick över. Varje dag är en ny dag och man vet aldrig hur man mår. Ont i magen ena dagen, förstoppad,  huvudvärk som dunkar i hela huvudet, illamående i olika grad varje dag, ibland så illa så man inte orkar vara uppe, dödstrött så jag sitter och somnar nästan och sjukt kissnödig hela tiden. Nej, nu ska jag inte klaga. Det var ju precis det här jag ville så det gör absolut ingenting!!!!!!! Bara längtar tills man får mer mage. Nu är den ju mest uppsvullen som en ballong som ska sprängas av tarmarna och så. Ska ta en bild när jag orkar. Roligt att ha sen. Har ju inte tagit en enda. Alla andra jämnför hit och dit. Men jag har inte orkat nånting.

Nästa torsdag ska jag titta in till bebisen då, sen händer det ingeting på ett par veckor. Nu ska bara bebisen växa. Är dödstrött nu då jag fick gå upp tidigt idag så ska vila en stund nu. Natti natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idsie - 3 mars 2016 22:08

        Prinsessan har vuxit. Sååå söt och snäll är hon!! allt går bra. Trodde det skulle vara svårare att ha två barn faktist.  det enda jag tycker är lite jobbigt är att pojken får dela med sig av uppmärksamheten när han är så van att bar...

Av idsie - 7 februari 2016 22:40


  Hade aldrig så jättestor mage. Hade aldrig några besvär och kroppen återställde sig snabbt efteråt. Kan sakna den redan.... Ha ha konstigt. Blir kanske en tredje... He he ...

Av idsie - 7 februari 2016 22:38

     

Av idsie - 7 februari 2016 22:33

            Den här fine pojken ska berömmas. mammas lille hjälpreda. Finns ingen finare än honom. förutom min lillà  flicka delar ju plats med honom då förstås. Men pappa är mycket med sin dotter och jag kan fortsätta vara mycket med min...

Av idsie - 30 januari 2016 22:44


  jodå, det var lilla Ella. Allt gick bra Men enormt snabbt!! Världens snällaste och sötaste!! och det sjukaste! Kom på min födelsedag!!   ...

Skapa flashcards