Alla inlägg den 26 april 2013

Av idsie - 26 april 2013 11:49

I dag ska vi kolla på ett hus eller radhus är det mer. Fast det sitter inte ihop med det andra huset. men dom ligger på en rad med en liten trädgård bara och är lite billigare.

Vi vill inte längre köpa ett jättedyrt hus då det blir så tight och bo där och sen om jag ska vara mammaledig med.

Detta ligger precis där vi ville från början, ett likadant som det vi faktist nästan köpte men fukt upptäcktes, men nu vet inte pojkvännen om han vill bo så nära jobbet, vi får se.

Med mig går det bra ännu, men mår illa idag. I dag är en sån dag.

I morse kom sysslingens bebis!! Blev en pojke, en rätt stor en. Och brorsan fick ju en pojke för 3 månader sen och nu får vi se om det blir en pojk till i släkten samma år. ha ha. Rätt roligt.

Men jag får nog flickan tror jag. Pojkvännen tror det är en pojk. Alla i hans släkt har fått pojkar så vore ju kul med en flickan. Men spelar absolut ingen roll. En liten mini av min pojkvän vore så söt!! he he

Det enda är att får jag en pojk först är jag rädd att jag får en pojk till sen. Vill helst inte ha två busiga pojkar.

Inte för att man kan planera så här som jag alltid gör, men ändå. ha ha

Nu kommer min mamma snart och hälsar på så ska resa mig från sängen, sen måste jag ge mig iväg och kolla på huset hur jag nu ska orka det. Pojkvännen behöver kolla på en kostym oxå. Men får se vad jag orkar idag.

Skapa flashcards