Alla inlägg den 30 april 2013

Av idsie - 30 april 2013 10:42

Dom säger att man ska kunna se/känna lite av magen i v 12-13, för det är först då den växer ur bäckenet. Och jag ser ett litet veck nu som varit där en vecka ungefär och blivit större. Så en liten bula är där nu. Såg den först idag när jag låg ner. Den är störst på höger sida. Så bebisen ligger på den sidan. Gud, så roligt!! Nu börjar det bli mer verkligt. Längtar efter min mage!!!! Första gången att vara gravid och få sin bebis måste vara det mest speciella i ens liv. Vi har köpt en ny bil nu. En stor fin kombi. Får den om 2 v ungefär. Blev en rätt dyr bil.

I dag är det ju valborg. Så vi ska grilla korv eller nåt i vår loftgång. Vi bor ju högst upp så det går bra.

Ska bara sitta ute en stund om det går? Jag kan behöva lite frisk luft. Inte mycket jag varit ute. ha ha

Blek och plufsig känner jag mig. Inga kläder typ passar, känns det som iaf. Tur jag beställt lite nytt.

Nu ska jag äta lite havregrynsgröt och kolla våra bästa år. Sen måste jag försöka orka dammsuga. Blir kallsvettig bara av det. Men måste försöka återgå till det normala och se hur det känns så jag kan jobba på måndag.

Ovido - Quiz & Flashcards