Alla inlägg den 5 maj 2013

Av idsie - 5 maj 2013 17:35

Går in i v 14 i morgon och nu börjar magen komma. Nog för att jag kunde vara uppsvullen i magen annars oxå, men nu är den mer rund. Gud så kul det känns. Lycklig!!

Illamåendet börjar bli bättre, men det är olika från dag till dag och jag mår fortfarande väldigt dåligt. Så det blir att vara hemma en vecka till iaf.

Pojkvännen har åkt iväg på kurs i 2 dagar och det kändes sjukt svårt att han åkte. Måste vara hormonerna?! Jag känner mig jätteledsen. Har blivit väldigt rädd om honom. Vi hade en mysdag i dag iaf och gick en runda runt vattnet. Första gången jag orkar det, kändes skönt, men är slut nu.

Ska se lite på tv, sen lägga mig tidigt. Bara vänta på att pojkvännen ska ringa.

Blir nog lite pretty little liars. Har dom sista avsnitten kvar.

Här är en bild jag tagit idag. Jag har ändå inte gått upp nånting.

     

Ovido - Quiz & Flashcards