Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

Mors dag firande och en massa

Av idsie - 26 maj 2013 16:55

Har varit en helg med fullt upp. Ja, hela veckan har varit fullt upp. Vi hittade huset vi ville ha och la bud, det blev krig om det hela veckan och blev för alldeles för dyrt för oss när det gick upp mot 2 miljoner. Jättetråkigt. Vi hittade ju äntligen rätt. Första huset vi verkligen velat ha på 2 år.

Med bebisen är allt bra. Går in i v 17 i morgon och denna vecka har magen växt till sig rejält. Nu syns den som först på morgonen oxå som en hård kula. Har haft mycket växtvärk denna vecka men det ska vara vanligt.

Om 2 v är det dags för rutin ultraljud. Nervös?! Eh, ja!!!!!! men spännande oxå.

I helgen har vi firat mors dag både i går och idag så helgen bara flög i väg!! Har lite bilder från när vi övar på brorsans bebis. Sen bilder på pojkvännens bror och hans nya tjej. Ska lägga in dom här sen.

Nu äter jag sura nappar här. En nya favorit. Vet inte vad jag ska göra mer.....bara ta det lugnt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idsie - 3 mars 2016 22:08

        Prinsessan har vuxit. Sååå söt och snäll är hon!! allt går bra. Trodde det skulle vara svårare att ha två barn faktist.  det enda jag tycker är lite jobbigt är att pojken får dela med sig av uppmärksamheten när han är så van att bar...

Av idsie - 7 februari 2016 22:40


  Hade aldrig så jättestor mage. Hade aldrig några besvär och kroppen återställde sig snabbt efteråt. Kan sakna den redan.... Ha ha konstigt. Blir kanske en tredje... He he ...

Av idsie - 7 februari 2016 22:38

     

Av idsie - 7 februari 2016 22:33

            Den här fine pojken ska berömmas. mammas lille hjälpreda. Finns ingen finare än honom. förutom min lillà  flicka delar ju plats med honom då förstås. Men pappa är mycket med sin dotter och jag kan fortsätta vara mycket med min...

Av idsie - 30 januari 2016 22:44


  jodå, det var lilla Ella. Allt gick bra Men enormt snabbt!! Världens snällaste och sötaste!! och det sjukaste! Kom på min födelsedag!!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards