Direktlänk till inlägg 8 juni 2013

Sjuk nu oxå!!

Av idsie - 8 juni 2013 16:04

Vet inte vad som flög på mig men i torsdagsmorgon när jag vaknade så mådde jag sjukt illa.....jag tänkte vad är nu detta?! Jag har ju mått någorlunda bra nu i 3 v......några timmar senare fick jag gå och lägga mig. Kände mig helt kass. Några timmar senare mådde jag skitilla och frös.......vågade inte stiga upp och när jag gjorde det så mycket riktigt fick jag springa och spy....wtf?! Sedan gick jag och la mig och tog febern, då hade jag 38 grader så tog en alvedon. Hade oxå väldigt ont i ryggen. På kvällen blev det sakta bättre och jag kunde dricka vatten och få i mig en sallad och coca cola. Sen gick jag och la mig och sov jättedåligt hela natten. Mådde inte alls bra. Vaknade varje timme och kunde inte ligga bekvämt hur jag än låg. Hade så ont i ryggen. På morgonen hade jag huvudvärk som dånade och kände mig jättematt, men bättre från illamåendet så fick sjukskriva mig en dag!! Så jäkla typiskt!!

Sen låg jag hela dagen och vilade. Åt nyponsoppa och fulkornsmacka sen mcdonalds så mådde jag lite bättre framåtkvällen.  Idag mår jag bättre, men ändå hängig. Känner mig varm och jättelite illamående. Vad var det liksom? Kräksjukan? Man blir ju så rolig oxå med en liten bebis i magen. 

I dag har en massa växtvärk oxå. Haft det sedan igårkväll. Men det är ju bra att magen växer lite!! Alla andra verkar ha så stor mage nu vid denna tiden.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idsie - 3 mars 2016 22:08

        Prinsessan har vuxit. Sååå söt och snäll är hon!! allt går bra. Trodde det skulle vara svårare att ha två barn faktist.  det enda jag tycker är lite jobbigt är att pojken får dela med sig av uppmärksamheten när han är så van att bar...

Av idsie - 7 februari 2016 22:40


  Hade aldrig så jättestor mage. Hade aldrig några besvär och kroppen återställde sig snabbt efteråt. Kan sakna den redan.... Ha ha konstigt. Blir kanske en tredje... He he ...

Av idsie - 7 februari 2016 22:38

     

Av idsie - 7 februari 2016 22:33

            Den här fine pojken ska berömmas. mammas lille hjälpreda. Finns ingen finare än honom. förutom min lillà  flicka delar ju plats med honom då förstås. Men pappa är mycket med sin dotter och jag kan fortsätta vara mycket med min...

Av idsie - 30 januari 2016 22:44


  jodå, det var lilla Ella. Allt gick bra Men enormt snabbt!! Världens snällaste och sötaste!! och det sjukaste! Kom på min födelsedag!!   ...

Skapa flashcards