Alla inlägg den 23 juni 2013

Av idsie - 23 juni 2013 12:27

Då var jag i v 21. Känns ju helt otroligt. Men nu tänker man inte lika mycket på det vid den här tidpunkten.

Allt känns bra. Nu har jag bara lite växtvärk ibland och ont i ryggen och trött.

Och det drar i ligamenten. Man känner sig mörbultad i magen varje morgon man vaknar tycker jag.

Bebisen måste hitta på en massa bus där inne under natten. he he

Har dock inte känt bebisen ännu med säkerhet, men jag tror. Fast jag har moderkakan i framvägg så det är inget konstigt alls.

Nu längtar jag bara några veckor framåt så man kan sägga sig helt lugn. Oron finns ju än.

Vart länge sedan jag skrev nu ju. Midsommar och allt är förbi. Den firades med pojkvännens släkt och vänner.

Nu är det 3 v kvar till semestern sen ledig i 5 v!!!!! Hur underbart?!

Brorsans bröllop om 6 v!! Ska bli så kul!!

Hus letas för fullt. Vi har t.o.m kollat annan lägenhet. Nåt behöver vi hitta - nu!!

Här är magen i v 21. Oj, vilken tjockis...ser inte det själv. Ursäkta osexiga underkläder. Inte min prio just nu.

 



Skapa flashcards