Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

Katten trampade mig på magen!!

Av idsie - 26 juni 2013 15:15

I natt när vi låg och sav trampade katten ner mig på magen.

Det är en stor norsk skogskatt vi talar om.

Varje natt när han ligger hos oss så ska han springa därifrån som en ångvält över en av oss. Nej, han kan inte gå. Måste springa ner nån av oss. Antingen pojkvännen mellan benen eller mig på magen!! Jag brukar vara jätteförsiktig och ligga på sidan när han ligger där och vi brukar märka när han ska gå och ta skydd typ, ha ha, men i natt gick han över mig väldigt plötligt när jag låg på rygg. Sprang eller hoppade inte som tur var. Men iaf precis efteråt fick jag lite ont i magen, som svag mensvärk och öm precis där han gått. Blev ju livrädd att han trampat ner bebisen eller moderkakan. Hade även ont på morgonen, men det sakta la sig mer och mer som tur var!! Man är visst mer öm om man har moderkakan i framvägg. Jäkla katt!! Från och med nu är det jag som ligger med en kudde på magen!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idsie - 3 mars 2016 22:08

        Prinsessan har vuxit. Sååå söt och snäll är hon!! allt går bra. Trodde det skulle vara svårare att ha två barn faktist.  det enda jag tycker är lite jobbigt är att pojken får dela med sig av uppmärksamheten när han är så van att bar...

Av idsie - 7 februari 2016 22:40


  Hade aldrig så jättestor mage. Hade aldrig några besvär och kroppen återställde sig snabbt efteråt. Kan sakna den redan.... Ha ha konstigt. Blir kanske en tredje... He he ...

Av idsie - 7 februari 2016 22:38

     

Av idsie - 7 februari 2016 22:33

            Den här fine pojken ska berömmas. mammas lille hjälpreda. Finns ingen finare än honom. förutom min lillà  flicka delar ju plats med honom då förstås. Men pappa är mycket med sin dotter och jag kan fortsätta vara mycket med min...

Av idsie - 30 januari 2016 22:44


  jodå, det var lilla Ella. Allt gick bra Men enormt snabbt!! Världens snällaste och sötaste!! och det sjukaste! Kom på min födelsedag!!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards