Direktlänk till inlägg 7 juli 2013

Buff buff

Av idsie - 7 juli 2013 13:03

Så har denna bebis börjat nu. he he

Jätteskönt och jätteglad att bebisen börjat buffa som en liten buse där inne nu.

I gårkväll när jag la mig så skulle inte bebisen lägga sig. Han/hon buffade så jag inte kunde sova. Kul det var!! he he

V 23 nu!! Åh, vad skönt att tiden går att det går bra!!! Bara ca 4 månader tills min bebis kommer ut!!!!!

I går vart det svensexa för brorsan. Pojkvännen var med. Så jag var själv hela dagen. Solade lite, typ 1 timme. Men stekte inte och skyddade magen. Vill ha liiiite färg iaf till bröllopet. Är ju kritvit för fan. ha ha

På kvällen blev det pretty little liars säsong 4 som pojkvännen fixat åt mig så jag hade 4 avsnitt. Älskar den serien!

Idag blir det lugnt och jag ska laga stek. Sen är det bara 1 v kvar till semester!!!!! Sen 5 v semester!!!!!!

Blir dock en lugn semester då jag är gravid och vi sparar till huset fortfarande. Men lite hotellnätter blir det runt om i Sverige och lite dagsutflykter.

Nästa vecka blir dessutom superlugn då dom flesta kunder jag är inhyrd hos själva har semester, så blir bara halvdagar!! 

Vi känner lite panik att vi inte hittat nåt hus, men vi kan inte bara ta nåt. Det måste vara rätt. Alla tycker vi är så besvärliga. Men det skiter vi i. Vi ska hitta rätt. Inte bara ta nåt. Så ska det vara med allt. Leta, ge inte upp vad det än är förrän det känns hundra för då blir man aldrig riktig nöjd sen.

Så vi får bo här några månader med bebisen, sen måste vi flytta till våren. Det är ju en 3:a mitt i centrum, så det är lugnt så. Men problemet är att vi vill bort från stan och att det är sånt sjukt liv utanför på helgkvällar när dom festar och vardagsmorgnar från affären brevid när det kommer varor. Så känns lite drygt med boendesituationen men allt kan ju inte vara perfekt.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idsie - 3 mars 2016 22:08

        Prinsessan har vuxit. Sååå söt och snäll är hon!! allt går bra. Trodde det skulle vara svårare att ha två barn faktist.  det enda jag tycker är lite jobbigt är att pojken får dela med sig av uppmärksamheten när han är så van att bar...

Av idsie - 7 februari 2016 22:40


  Hade aldrig så jättestor mage. Hade aldrig några besvär och kroppen återställde sig snabbt efteråt. Kan sakna den redan.... Ha ha konstigt. Blir kanske en tredje... He he ...

Av idsie - 7 februari 2016 22:38

     

Av idsie - 7 februari 2016 22:33

            Den här fine pojken ska berömmas. mammas lille hjälpreda. Finns ingen finare än honom. förutom min lillà  flicka delar ju plats med honom då förstås. Men pappa är mycket med sin dotter och jag kan fortsätta vara mycket med min...

Av idsie - 30 januari 2016 22:44


  jodå, det var lilla Ella. Allt gick bra Men enormt snabbt!! Världens snällaste och sötaste!! och det sjukaste! Kom på min födelsedag!!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards