Direktlänk till inlägg 17 juli 2013

Barnmorskan

Av idsie - 17 juli 2013 17:23

Varit hos barnmorskan idag och mätt magen och lyssnat på hjärtat. Allt var precis som det skulle!!

Så känns så skönt. Enligt hjärtslagen var det en pojke om man ska gå på myterna precis som vi tror att det är.

Det spelar absolut ingen roll vad det blir för jag vill bara ha min bebis. Men jag vill ha en flicka tillslut iaf. Så jag kommer fortsätta tills det blir en flicka oxå. För det är roligare grejer att köpa till en flicka och sen blir det roligare för mamman med en dotter när den är större som man kan prata mer med och som man står närmare på ett annat sätt och gå och shoppa och så med. Nu är det kul med en pojke för brorsans bebis som oxå är född detta år och sysslingens är pojkar så då kan alla leka. Och en söt liten pojk som liknar sin pappa som är så söt hade varit kul.

Så därför är första barnet lika kul vilket tycker jag. Jag vill bara ha min bebis och mysa med!!

Lille Kalle blir det iså fall. Nog spekulerat om det. Annars är det lilla Ella.

Nu har vi kollat på vagn och det blir en brio. Allt nytt ska köpas. Blir dyrt det här. Typ 15.000 skulle jag tippa allt går på ihop. Nu har jag sparat till min bebis så jag har det och jag ska dessutom få vagnen av svärföräldrarna.

Blir en bortskämd bebis detta. Han/hon ska få allt som han vill precis som jag fick när jag var liten.

Nu dricker jag en låtasasöl här och ska se ett avsnitt av våra bästa år och sen ska vi grilla kyckling och till det blir det tzatzikisås och grekisk sallad med klyftpotatis.

Skönt med semester. Sen kommer jag bara jobba en månad efter jag börjat jobba igen för barnmorskan sa att jag skulle söka om ledigt 2 månader innan pga mitt hårda jobb. Blir skönt, men drygt samtidigt och jag kommer sakna alla. Men nu är det bebis som gäller!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idsie - 3 mars 2016 22:08

        Prinsessan har vuxit. Sååå söt och snäll är hon!! allt går bra. Trodde det skulle vara svårare att ha två barn faktist.  det enda jag tycker är lite jobbigt är att pojken får dela med sig av uppmärksamheten när han är så van att bar...

Av idsie - 7 februari 2016 22:40


  Hade aldrig så jättestor mage. Hade aldrig några besvär och kroppen återställde sig snabbt efteråt. Kan sakna den redan.... Ha ha konstigt. Blir kanske en tredje... He he ...

Av idsie - 7 februari 2016 22:38

     

Av idsie - 7 februari 2016 22:33

            Den här fine pojken ska berömmas. mammas lille hjälpreda. Finns ingen finare än honom. förutom min lillà  flicka delar ju plats med honom då förstås. Men pappa är mycket med sin dotter och jag kan fortsätta vara mycket med min...

Av idsie - 30 januari 2016 22:44


  jodå, det var lilla Ella. Allt gick bra Men enormt snabbt!! Världens snällaste och sötaste!! och det sjukaste! Kom på min födelsedag!!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards