Alla inlägg den 6 september 2013

Av idsie - 6 september 2013 18:00

Hej bloggen!!


Gud snart 2 vekor sedan jag skrev. Alt är bra!! Det var ingen urinvägsinfektion jag hade. Gick och kollade. Det sved väl lite smått sen i 1 v men nu är det bättre. Vet inte vad det var!!

Har inte gjort mycket mer än att jobba annars och sova känns det som.

Har inte gått upp nåt mer nu när jag jobbat så det känns bra.

Men nu har min graviditetspenning gått igenom så på tisdag blir min sista dag på 1 år och 4 månader. Hur skönt?!

Jag orkar ju inte jobba med mitt tunga jobb så får gå hem 2 månader innan. Ca 8 v kvar till bebisen kommer!!!!!! kan ju vara 6-10 v vilket är vanligast. Tråkigt att säga hej då till alla bara. Man vet inte vilka ställen som är kvar när man kommer tillbaks.......

Det drar ihop sig min bebis kommer ju om bara ett par veckor och tiden går minsann fort nu i slutet.......

Har faktist en väldigt bra graviditet och inga krämpor, foglossning eller sammandragningar eller så alls.

Älskar att vara gravid men min fina mage och min fina bebis i den!! he he

Magen kan bara kännas som en stor hård lump i bland och på natten är det lite jobbigt att sova och jag får lite ont i ryggen det är allt jag känner av.

I dag är pojkvännen ute med jobbet så jag är hemma och tar det lugnt bara för mig själv.

Nu ska min bebis och jag lyssna på bebisens favvismusik.

Ovido - Quiz & Flashcards