Alla inlägg den 10 september 2013

Av idsie - 10 september 2013 16:44

I dag vart min sista dag. Nu är jag havandeskapsledig i 8 v tills bebisen kommer!! Åh, vad skönt!!

Men tråkigt att säga hej då till alla idag även om det var för en bra sak, tillskillnad från förra gången jag slutade för att vi var tvunga och fick säga hej då till helt underbara människor. Tänk att dom människorna ändå bleknat med tiden och jag säkert för dom för vi har tappat kontakten med varandra lite och vissa helt. Så tråkigt....att människor kommer och gå i ens liv och sen när man förlorar varandra helt istället för att hålla kontakten lite iaf. Hoppas inte det blir detsamma nu.

Men nu ska jag ju vara glad och se fram emot min bebis!!!!!!!!!! Tänk att den lille kommer ju ändå snart.

Nu börjar man bli orolig att allt ska gå bra och för smärtan vid förlossningen. Det bara måste gå bra nu. Hela denna resan jag gjort. Varit gravid sen i februari, början av året och nu når det sitt slut. Känns vääääldigt länge.

Sen dessutom med missfallet innan. Känner mig väldigt rädd att det bara måste gå bra denna gång, vad gör jag annars liksom. Dör typ. Känns som jag uppskattar min bebis och den betyder så mycket mer än vad det gjort om det bara gått lätt med en gång.

Nu ska jag bara njuta sista tiden och ta det lugnt och mysa med mig själv och bebisen och min fina kille som precis kom hem med blommor till mig nu........  

Sen ska jag fixa lite i bebisens nya rum, vilket innebär pojkvännens gamla dator rum. Nu får dom två dela. Men det har han inget emot. he he

Ovido - Quiz & Flashcards