Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av idsie - 11 oktober 2013 13:02

Gud vad tiden går nu i slutet.........hjälp, snart händer det.......nåt som gör att jag måste åka in. Jag är livrädd för att jag inte VET vad. Jag vill alltid veta allting. Att vara ovetande om nånting är det värsta jag vet och det som skrämmer mig mest. Längtar så efter min bebis och undrar så hur den ser ut.......mörkhårig definitivt och stora blå ögon och jättesöt!! he he

Det är vad jag vet!

Mensvärk tycker jag man har mycket av nu här på slutet. Och magen är ökig att böja sig med och att sova med. Och självklart ska man klumpa sig och tappa grejer och sånt hela tiden!! Det bara är så!! 

I kväll blir det mys och inga fler öl för pojkvännen. Det tycker han är lite trist.

Helgen spenderas med släktingar, ena dagen kalas hos pojkvännens släkt och nästa hälsa på i min brors nya lägenhet med min familj. Sen nästa vecka ska jag till mormor, sen kommer min Elin, sen ska vi på stan med min Lena och min mamma och sen tvättdag så den veckan lär gå för fort!! Det går för fort nu!!

Den här filmen var väldigt obehaglig, den måste ni se.

Skapa flashcards