Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av idsie - 16 oktober 2013 15:34

I går hos bm hade jag protein i urinen och högt blodtryck. Dom sa att havandeskapsförgiftning kunde vara på gång och att jag måste komma nästa dag och lämna morgonurin. Jag tänkte att nu blir jag inlagd och igångsatt som svägerskan. Men det visade sig se bra ut idag i urinen. Dock var blodtrycket högt så jag fick ligga där och vila en stund i en sjuksäng i eget rum med killen som satt brevid. Då kändes det verkligen att nu är det snart dags!! Hjälp, både rädd och förväntansfull. Blodtrycket sjönk och blev mycket bättre, men fortfarande lite högt så jag kommer få gå på extra kontroller nu. Pojkvännen bara längtar tills att bebisen ska komma - han tjatar varje dag. Han vill inte jobba längre, han vill vara hemma och mysa med bebisen.

Kan han säga ja, han ska inte föda ut den......he he

I morgon blir det tvättdag här med det sista till bebisen - sen är jag väl redo tror jag!

Känner på mig att den kommer nästa vecka eller så. Vet inte varför jag fått för mig det.

Känns så i kroppen. Har huvudvärk, dålig i magen, mensvärk och tryck i magen neråt och sååå trött!!

Hoppas inte jag går över tiden bara utan den kommer inom 3 v nu! Har gått upp en massa nu så nu får det vara nog säger jag bara. Inget mer onyttigt sista tiden!! Känner mig som en stor bulle, utom magen den gillar jag!

Men jag ska minsann gå ner alltihop sen, och lite till!!

V 37, snart 38!

    






Skapa flashcards