Direktlänk till inlägg 22 oktober 2013

18 dagar kvar...eller?

Av idsie - 22 oktober 2013 15:02

Att man inte bara kan veta!! Att just det datumet sker det.

Känner mig inte så pigg alltså......har ju fått högt blodtryck så har huvudvärk, får nu gå hos bm 2 ggr i v.

Känner mig allmänt hängig och igår vart jag sjukt irriterad, både pojkvännen och katten fick sig en skrapa.

Kände att nu kommer nog bebisen snart. Tror inte på att man kan veta eller känna det på sig som vissa...."åh, nu kommer nog bebisen, det var nog ett tecken". Sånt tror jag inte ett dugg på! Men för mig var det mer en känsla och jag är en sån som brukar känna rätt. Så vi får se om bebisen kommer här i dagarna nu. Jag letar inte tecken att den ska komma, det är ju skillnaden för jag är livrädd istället för när det ska sätta igång. Blir alltid sån innan.

Värkarna tar jag mig igenom, det gör jag, det vet jag på nåt sätt. Men det här trycket när bebisen ska ut som dom säger känns som man sprängs mellan hela benen och att ryggen typ går av och att man spricker...hjälp, det är detta jag är livrädd för!! Känns som jag förbereder mig för jag gick precis upp och köpte en overall till bebisen som den kan åka hem i. Hade hundra, men dom var antingen för varma eller för stora så nu hittade jag en perfekt.

Bara jag hinner tvätta den nu på torsdag. Sen försöker jag hålla städat här så allt är ordning när man åker och nån måste komma till katten och alla kommer hit sen när man kommer hem. Alltså alla såna här tankar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idsie - 3 mars 2016 22:08

        Prinsessan har vuxit. Sååå söt och snäll är hon!! allt går bra. Trodde det skulle vara svårare att ha två barn faktist.  det enda jag tycker är lite jobbigt är att pojken får dela med sig av uppmärksamheten när han är så van att bar...

Av idsie - 7 februari 2016 22:40


  Hade aldrig så jättestor mage. Hade aldrig några besvär och kroppen återställde sig snabbt efteråt. Kan sakna den redan.... Ha ha konstigt. Blir kanske en tredje... He he ...

Av idsie - 7 februari 2016 22:38

     

Av idsie - 7 februari 2016 22:33

            Den här fine pojken ska berömmas. mammas lille hjälpreda. Finns ingen finare än honom. förutom min lillà  flicka delar ju plats med honom då förstås. Men pappa är mycket med sin dotter och jag kan fortsätta vara mycket med min...

Av idsie - 30 januari 2016 22:44


  jodå, det var lilla Ella. Allt gick bra Men enormt snabbt!! Världens snällaste och sötaste!! och det sjukaste! Kom på min födelsedag!!   ...

Skapa flashcards