Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av idsie - 27 oktober 2013 12:36

Tänk att jag är såhär långt nu..........tiden går så fort i slutet.

Bebisen är riktigt stor och stark där inne nu känner jag på rörelserna. Den sticker ut rumpan i bland och en armbåge eller ett knä eller en fot........det är så häftigt!! Jag tror inte ens jag fattar att där ligger en riktig bebis där inne förrän jag ser det. Undrar så hur min bebis ser ut.........

Har haft mensvärk nu i 2 v och dom senaste dagarna har det blivit värre så kroppen har börjar göra sig redo. Känns ju bra det för jag har inte haft något alls sådant innan. Nu kan det sätta igång när som helst. Hjälp, är verkligen rädd för hur det ska sätta igång och hur det ska kännas. Hoppas bebisen stannar inne tills nästa v iaf för jag kände mig förkyld idag när jag vaknade. Vill ju vara pigg!! Hur ska jag annars orka?! Men nästa vecka får den gärna komma, vill iaf inte gå över tiden. Hoppas den kommer några dagar innan bf så den inte blir för stor.

Här hemma tillbringar vi dagarna med att bara vänta och vara redo typ...he he

Allt är redo för bebisen!! Den nya vagnen har kommit. En 10.000 kr vagn....men den har vi faktist fått.

Bebisen har fått allt nytt och fint och garderoben är full innan den fötts....he he 

Hur bortsköämd ska den här bebisen bli?!

På kvällarna kollar vi olkia serier här hemma och bara tar det lugnt.

Skapa flashcards