Alla inlägg under december 2013

Av idsie - 21 december 2013 12:58

Nu är min lille kille 5 v.

Jag är så lycklig, vi är verkligen en liten lycklig familj. Min lille pojk är så snäll.

Allt går verkligen jättebra. I början trodde man det skulle vara lite jobbigare, men det är så himla lätt att ta hand om honom. Han skriker nästan aldrig och gör han det löser tutten alla hans problem. he he

Att få sin bebis, en blandning mellan mig och den jag älskar var helt magiskt. Vi tittar på honom varje dag och säger detta. Jag saknar min bebis till och med när han sover brukar jag säga. he he

Och att vara mammaledig är helt underbart!!

Ett helt år ska vi vara hemma och mysa. Åh, Kan det bli bättre?! Och nu är det snart jul.

Tänk förra året var jag lite deppig vid denna tiden och nu är jag världens lyckligaste!

Av idsie - 14 december 2013 12:45

 

Av idsie - 5 december 2013 13:12

 

 

Skapa flashcards