Alla inlägg under mars 2014

Av idsie - 14 mars 2014 13:45

         

Av idsie - 6 mars 2014 21:20

Jo, sanningen är att jag gick upp 21 kilo!! Men har nu gått ner 22 snart 4 månader senare!! Jippie!! Och jag är på väg ner ännu mer.....går ner typ 1 kilo i veckan av amningen antar jag? För jag gör ingenting mer än att visst man hinner inte springa och småäta och man rör sig mer och går promenader.

Trodde aldrig jag skulle gå ner så här snabbt.....eller att jag ens skulle lyckas gå ner allt igen...jag är så lycklig och tänker bli snyggare än någonsin!! För jag är ju lyckligare än någonsin med min älskade söte lille snälle son.

Han är så mysig. Jag vet inte vad livet var innan honom. Älskar att vakna varje dag med honom och mysa. Han är så snäll oxå. Dock är han vaken mest hela dagarna förutom någon powernap så inte mycket man hinner göra. Men sen sover han ju nätter förutom att han vaknar för mat 2 ggr, men då ammar jag bara sen somnar vi om. Har fått en riktig lyxbebis som folk bara kan önska sig!! Jag har det bara så bra just nu. Det är bästa tiden i mitt liv och det trodde jag det skulle bli oxå.

På söndag blir det dop oxå och mina longlost släktingar från Skåne kommer......nervigt.

Tänk att min lille son är 4 månader snart!! Åh, vad jag älskar honom. Han betyder ALLT!!

Skapa flashcards