Alla inlägg under juni 2014

Av idsie - 3 juni 2014 12:33

Jag har nu gått ner 30 kg. Gick upp 21½ kg. Alltså har jag gått förbi med 8 ½ kg. Nu säger folk "gud vad smal du har blivit, nu får du inte gå ner mer." Visst är det kul på ett sätt, men oxå lite jobbigt......jag kan ju inte hjälpa det. Äter ju massa godsaker liksom. Jag bara går ner och kommer gå ner ännu mer säkert av amningen då antar jag. Men sen tänker man ju "är jag sjuk eller? för så här kan det ju inte bara vara?" Nu vill jag ju inte gå ner mer snart. Kanske nåt kilo till. Sedan kommer jag säkert sitta här och klaga att jag går upp istället när jag slutat amma.......he he

Men sen läser jag att många går ner så av amningen men kan oxå vara nåt med sköldkörteln som tydligen är vanligt efter graviditet som gör att man går ner.

       


Skapa flashcards