Alla inlägg under januari 2014

Av idsie - 14 januari 2014 13:45



Min lille pojk är nu 2 månader och har börjat le. Började ungefär vid 6 v ålder. Så underbart att mötas av ett leende varje dag. Jag njuter för fullt av att vara hemma med min lille son. Han är sååå snäll. Det säger alla.

Skriker aldrig. Inte ens 1 minut om dagen. Han bara gnäller till lite och då är det bara att ta fram tutten så är allt bra. he he Det enda är att han kan ha lite svårt precis när han ska bajsa vissa gånger och får trycka på. Han får ju även lite ersättning emellanåt när bröstmjölken inte räcker till och det kan dom få trög mage av. Men vi skulle ge honom lactolos så skulle det bli bättre.

Vi har verkligen fått en lyxbebis som pojkvännen kallar honom.

Han hade omoget brosk i luftvägarna när han föddes och det visade sig när han blev förkyld när han var ca 10 dagar gammal. Då låter dom lite hela tiden när dom andas. Men det skulle oxå växa bort och det är redan bättre. Jag hör honom iaf så jag slipper nojja om nätterna att han inte andas.

Annars bara myser vi hemma och är ute och går.

På natten ligger han emellan oss i sitt babynest. Svärmor bara tjatar att han ska ligga i sin säng. Bli så irriterad. Det bestämmer väl jag!! Han ska ligga hos mig i ett par månader and thats it!!

 




Skapa flashcards