Alla inlägg den 14 maj 2013

Av idsie - 14 maj 2013 11:00

Tänk att jag är i v 15 nu!!!!! Känns som jag kommit väldigt långt. Kan dock inte fatta det riktigt ännu. Men nu vet rätt många, så man blir ju påmind så fort man träffar dom närmsta.

Men fattar det ändå inte, att det faktist är verkligt.

Illamåendet har ändrat karaktär. Nu kan jag vara rätt så bra nån dag, sen bli jättedålig igen. Det är fram och tillbaks och varannan var tredje dag nu typ. Men på torsdag ska jag börja jobba!!!!!!

Efter 2 månader. Känns ju sådär. Ska bli kul säga till alla att jag lever och ska ha barn!!!!!! Men är rädd för hur jag ska orka. Jag sover ju mest hela dagarna och mår så illa i bland. Men jag skulle försöka nu sa läkaren. Därför jag ska börja mitt i veckan. Klarar jag det inte så gör jag inte.

I dag ska vi besöka sysslingens bebis för första gången. 2 ½ v gammal. Många bebisar nu här.

Här är bilder efter besöket.

   

Ovido - Quiz & Flashcards