Alla inlägg den 1 maj 2013

Av idsie - 1 maj 2013 10:10

Och så var det maj. Missade hela april. Bara legat inne ju. Känns konstigt. Sist jag hade tid ute var i slutet på mars och då var det lite snö eller blask kvar. Nu är det typ sommar snart. ha ha Sjukt ju.

I går tog jag mig ut en liten runda för att handla sen skulle pojkvännen hämta upp mig. Trodde jag var bättre och skulle klara det även om jag kände redan innan att jag mådde illa. Men iaffären blev jag snurrig så jag blev rädd.

Trodde jag skulle svimma och började må mer illa. Gud så otäckt. Tänkte gå ut därifrån, men pojkvännen kom ganska snabbt sen grillade vi korv - inne på elgrillen!! ha ha Jag mådde ju inte så bra och det blåste för mycket ute.

Sen kollade vi sune på charter i Grekland. Jag vill så åka nu!!!!!!!!!! Men vill inte med rätt stor mage där i juli.

Blir nog sommar semester i Sverige. Men vi skulle åkt förra året!! Ångrar det nu, nu är suget dit stort.

I morse blev jag spyfärdig så det verkar inte vara bättre med illamåendet. Och i eftermiddag ska vi till pojkvännens föräldrar och grilla. Dom har inte sett röken av mig på...5-6 v?! Får dock se hur jag mår.

I morgon blir det vul kl 8.40 Nervös!!!!!! Det måste vara bra, det bara måste det.


Ovido - Quiz & Flashcards