Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av idsie - 8 oktober 2013 12:57

Känns ju hel sjukt när man hör det - bara 29 dagar kvar!! Ah!!!!!

Sen får jag träffa min bebis. Om inte innan, vem vet...

Bebisen är väldigt aktiv nu tycker jag och har inte sovit på över en vecka typ. he he

Lilla busfrö...den är väldigt med i vad som händer i världen utanför nu och vaknar väldigt lätt av att man pratar eller så, eller om jag nyser eller hostar och på morgonen av klockradion. Gillar bäst pappas röst. Pappan sjunger för den och då börjar den genast röra sig och ligger jag och sover helt still sover den oxå, men när pappan pratar så rör den sig igen. he he Man kan nu se den sticka ut nåt i magen som vi trycker den på och då sparkar den tillbaks. Så himla häftigt detta!!

I dag tvättar jag lite mer bebisgrejer. Köper nytt varje vecka tycker jag. Ska visa lite sen!


Skapa flashcards